BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 14, 2011

My Future Edu Tourist Stuff :P

so messy XD
HAHAHA !

Epson CX 3700 !
it is so expensive to get the INK TT



No one is believe its my Little Cute Pendrive ! :)

Medicine !
Part of it :P
spare*

My CoE !
:)
although im nt really understand about tis letter
but it is fun whn i saw tat handwritting words appear in the letter
my sister's handwritting is nice than tat -.-

tats not mine ! XD
all from my sisters
mine one at Bedroom :P

wasting my Scanner INK
LOL
hmmm, documents should be prepare before departure :)

人生第一次的画展 :)

wad do you thk about tis small beg beg? XD
it jz my make up staff :)

some of...
pullovers and sweaters :))



jeans + track suit :)


all of tis....

stationary :)

about tis =.=

1st day of ...... :)

wad a messy bed :P

my shampoo n Lotion ! XD


sTuff :P



6 days left .. !






昨天
大约4点多我又出去补货了
都还没complete呢
=[
真得花了很多钱
总共来说我连续两天共花了大约2000块
但是昨天的我比较狼狈
因为姐姐放我自己一个人在parksoN然后就走了= =
手上提着重重的袋子
让我很不是滋味
简直尴尬
很多人都看着我怎么买那么多东西
哈哈
去stage补货的时候更好笑
= =
在parkson里面买formal wear的时候还遇到了小学同学
他们都说我变好多
有吗 =Z
哈哈哈
虽然这样但是也许是好事
=]


很多东西都差不多准备好了
妈妈昨天打电话来问
luggage她买红色的好不好
哈哈哈
当然好 :P


明天我还不知道要不要出去呢
因为联财说要庆祝生日
哈哈哈
c 1st !
星期五去做license lw
=]
今天终于被我考pass 了= =
星期六会有一个终极farewell maybe
:P
hahahha
在tanjung举办 BBQ
还不确定得其实
=]

最近有点懒惰update blog
有时候再想要不要干脆关了= =
哈哈
目前还没这个打算 :]]


剩六天了 :X
不知道要难过还是该期待



祝大家情人节快乐 !






* 不知道怎么说
总感觉你有所改变?
直觉还是真的
我自己也不知道
=]
感觉你好像已有了别人
但却与我无关
只希望能好好祝福你们
祝你们情人节快乐 :']

No comments: