BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 13, 2010

1st week of exam xD









day out day out =DD










EXAM EXAM stuff stuff =D


last 9 geng chin
study PHYSICS N CHEMISTRY until 3.30am sumtin
haha
n then sleep about 1 hours +
after tat wake up prepare for my exam
den go to skul
=S
damn blur tis whole day
doesnt sleep enuf
TT
lake of sleep timessssss
apuh!
wad the hell
tis feeling kill me
=X


after went to skul
jz relise my chair being rampas by others
WTF
给我知道那个人是谁
会死得很惨!!
tmd
=S
nt 1st time liawh
me n xiao gui go to report out form teacher
tat morning
we jz left about 25 mins den nid to start our exam
PHYSISC paper 2
OMG
we went to meet our disciplin tch
cikgu THAI
he ask us to pay for it
不是我们偷的为什么我们要赔
给我知道那个人是谁我肯定杀了他!


HAIZ



ring ring rung
xD
start our exam luh
7am
em em
lyk tat lowh
jz do wad i knw to do
n do oso wad i dono hw to do
xD!!
JZ tembak tembak lyk tat
xD
bt tis time PHY p2 essay que quite HARD
HARD SI!
=S



skip
skip
skip
skip
skippppp aLL
!



chemistry
omg
STUCTURE que
i have about 2-3 que dono hw to do!
TT
bt i jz left d ans inside
better den BLANK rite?
mana tau betul d leh
xD!!



-BACK HOME-


after finish my LUNCH
i m prepared to sleep
=S
bt!!
my sister force me to out v her
TT
all buli me
我刚回家就看到有两只猪躺在我房里
==
mention:姐姐昨晚教我读书到3点多
我回家后她才舍得起来
是很会睡得咯
妈咪是因为早上去上课
下午累了回家睡觉
所以就是这两只
=P
[今天,我还是第一次在妈咪面前称她为'猪']
haha



当我想睡的时候你们就叫我出去
当你们想睡的时候我还在学校考试
你们真的够[义气]!




TT
在考chemistry的时候
写essay写到一半我竟然倒在那里睡觉
omg
可是不到10分钟后又起来继续写了
==




下午出去imperior
姐姐要买衣服
妈咪要买电脑用品
最近天天跑电脑店
=X



不知道该写什么
只知道明天要继续考试
脑子里只有考试
考试
考试
成绩
成绩
成绩



空空的
好累哦
放空一下自己吧
也许这样会比较好过



=)




最近好像..
在某方面,感觉怪怪的
其实并不奇怪
但是,是你吗?




那个
你的关心
我很感动
但是我想
就算是那种感觉是存在的
就把它隐藏起来好吗?
不是不相信你
只是有时候
只是...



不写了
=.=
好累
好想睡
晚安=)
这次的华文考试
我还能像上次那样去应付吗?
加油钟佼伽!

No comments: